Om barnehagen

Vi er en privat eid barnehage styrt av et samvirkelag. Samvirkelaget velger et styre på årsmøte. Det består av foreldre, de som blir valgt sitter i 2 år. Det å være et samvirkelag innebærer at foreldre/foresatte har en andel i samvirket. Samvirkelaget er et non-profitt foretak og har som mål å på beste måte etablere, eie og drive barnehagen for medlemmenes barn. Røkeberg Kultur- og Naturbarnehage ble etablert i 2006, bygget er fra 1922 og ble tidligere benyttet som skole.

Barnehagen har plass til 60 barn og er delt inn i 4 avdelinger. Småtroll, Lykketroll, Trollgubben og Dovregubben.

Personalet vårt består av ansatte som har jobbet i barnehagen siden oppstart, samt nye tilskudd som har kommet gjennom årene. Vi er en kreativ og engasjert gjeng, som byr på spennende aktiviteter året rundt. Omsorg er en kjerneverdi for oss, alle barn skal bli sett, tatt vare på og føle trygghet. Barna skal bli møtt med åpne armer og gode fang når de har behov for nærhet.